magnusblogg

söndag, september 24, 2006

Hur många fårskallar?




Jag råkade hamna på Åsa Gustavssons vernissage. Så under sjukskrivningen kan man säga att jag blivit intresserad av konst. Och att jag blivit fin och går på vernissage.
Jag hade dock inte modet att stanna kvar tills den egentligen började, utan smet ut strax före två, så det kanske inte räknas.
Däremot räknas det att jag promenerade i 50 minuter och att jag därmed lätt vet att jag orkar till vårdcentralen och tillbaka på egen hand under måndagen. Posted by Picasa

3 Comments:

  • hmm...
    den frågan är så inbjudande att det måste vara en fälla, så jag passar...

    Men du ska oxå passa dig ty jag har placerat bokmärket till din blogg närmast under min egen och den kollar jag ofta....

    Dessutom kan jag meddela att jag är förkyld och febrig vilket minsann inte är så roligt det heller!

    /b

    By Blogger BL, at 24 september, 2006 16:54  

  • Det är synd om dig också. Förkylning botas bäst med morfin. Räcker inte det så tar man mera.

    Kul med comments. För övrigt tycker jag att hela Picasa-blogger-gmail-gränssnittet är så suveränt att det borde ha en given plats i undervisningssammanhanget.

    Mera PC på helliden nu!

    By Blogger magnus, at 25 september, 2006 05:19  

  • "Mera PC på helliden nu!"

    .... allt du säger kan komma att användas emot dig..

    fast du skyller väl bara på att sjukvården drogar dig... lyckost!

    /b

    By Blogger BL, at 25 september, 2006 09:29  

Skicka en kommentar

<< Home