magnusblogg

tisdag, september 26, 2006

Plockade graffers i dag











I dag var det dags att plocka graffers ur underbenet. Förr sa man ju att man skulle ta bort stygnen, men nu var det verkligen fråga om att plocka bort häftklammer. Verktyget påminde en hel del om det man använder för att häfta isär vanliga häftklammer i kopieringsrummet.

På vägen dit bävade jag nog lite för att det skulle göra ont. Och visst ser det ganska äckligt ut. Men faktum är att det nästan inte kändes alls, kanske som ett myggbett, på sin höjd. Utom ett, som liksom hade vuxit in i köttet. Det fick dom liksom karva fram, och det kändes ju lite grann.

2 Comments:

  • Nu är det ju faktiskt 27/9....
    är du där??
    eller hålls du nedsövd i en låda? gömd i en byggnad bevakad av.....

    By Blogger BL, at 27 september, 2006 16:52  

  • Se där, det var som jag trodde. När det verkligen gäller, så är du en elak människa. Stressa på mig sådär! Hrmpf ;-)

    Hade jag bara haft airport, så...

    Eller en G4

    Jag har nog en tre-fyra blogginläggsbilder liggande i kameran, men de måste ta vägen över pc:n i källaren, där göras urval, och sedan petas iväg till macen på ett eller annat sätt för att enklare skriva i sängnära läge, Petningen sker allt oftare med plupp, men jag tror att jag snart kommer att bara använda fc:n. Det har jag gjort förut genom åren på andra servrar och det är ju himla smidigt. Bara man har någorlunda kontostorlek, vilket vi ju nu begåvats med.

    Håll ut, snarare än du tror finns här snart bevis på min existens.

    By Blogger magnus, at 28 september, 2006 10:42  

Skicka en kommentar

<< Home